Informacja dot. dyżuru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy w dniu 17.03.2025 r.
Przewodniczący Rady Gminy Mińsk Mazowiecki informuje, że dyżur w dniu 17 marca 2025 r. zostaje skrócony i będzie odbywał się od godz. 15:30 do godz. 16:30.
Skrócenie dyżuru spowodowane jest posiedzeniem Komisji Budżetu i Inwestycji.
Przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków oraz w sprawach ważnych dla mieszkańców
Przewodniczący Rady Gminy informuje, że przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków odbywa się w trakcie cotygodniowego dyżuru tj. w poniedziałki w godz. 15:30-17:30.
Ponadto, po wcześniejszym umówieniu się, istnieje możliwość przyjmowania obywateli w ww. sprawach w innym dniu, również po godzinach pracy.
Dyżury są pełnione w Urzędzie Gminy w Mińsku Mazowieckim w pokoju Nr 104 (I piętro) przy ul. Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki. W czasie pełnienia dyżurów istnieje możliwość kontaktu telefonicznego: tel: +48 25 756 25 54 lub +48 25 756 25 04
Kontakt indywidualny z Radnymi Gminy Mińsk Mazowiecki, którzy nie pełnią stałych dyżurów, jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej na właściwy adres e-mail (Adresy e-mail Radnych Gminy Mińsk Mazowiecki) lub za pośrednictwem Biura Rady Gminy tel: +48 25 756 25 04